Escoles de El Tarlà

10 d’abril, 2008

La Biblioteca

A la biblioteca m’ho passo molt bé. Ara treballem amb les bruixes. Amb el treball de les bruixes inventem: encanteris, receptes, i contes amb bruixes que també hem inventat. També fem dibuixos de bruixes, receptes i encanteris. La meva recepta es diu “Aranyes farcides amb sang de rata”. Quan faig encanteris m’agrada molt, igual que quan faig receptes i contes.
A la biblioteca però, hi passen altres coses, quan va arribar el senyor Fumera tots ens vam posar molt nerviosos! Ens va deixar una panera gegant plena de contes de Nadal. Em va agradar molt el conte del caganer.
El dia que l’Ester ens va portar la caixa de la Bibliotecària, vella i amb molta pols, ens va ensenyar i explicar molts contes, però el que em va agradar més va ser “El tresor amagat”.
L’Ester de vegades, amb el canó, ens ensenya els contes de “El Senyor Nil” un era el dels tres porquets, però ara fa uns dies que no els veiem.
Quan vam fer les proves de comprensió lectora, no em va agradar gaire, eren molt llargues. Però la senyoreta així sap com llegim i quant en sabem de llegir.
El que menys m‘agrada es llegir el llibre de Mumú, que tenim tota la classe. Després fem activitats per comprovar si ho em entès tot.
Però tot i així m’ho passo molt bé a biblioteca!



Paula Altimir 3r
Joan Bruguera